HTML

grizzlybear

Friss topikok

  • vczxwibyugl: svpatelzhmgipbvzbpvlensfvvq, The Renegade Diet, ypqzeqhdg, Buy The Renegade Diet, fZHjrdmwn, http:... (2012.03.19. 08:33) Közgazdász szemmel
  • lna: lna (2010.12.09. 19:42) 2010. 12. 02.
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Gifts Aviation Claim said it would permit flights to effe... (2010.05.06. 11:34) Életrajzi vonatkozások
  • grizzlyke: szia főpilóta, igen igyekszem megszerezni azt a cikket, de még nem tették fel (2010.03.10. 09:46) Bayer Zsolt levele Vona Gábornak

Címkék

Magyar Hírlap

2009.08.20. 13:41 grizzlyke

"ÉN TUDOM, KIK VANNAK A KÖZEL MÁSFÉL ÉVE TARTÓ ROMA GYILKOSSÁGOK MÖGÖTT." Magyar Hírlap 2009-08-20
A Tiszaújvárosi Krónika interjúja Kiss Károllyal, a Tiszaújvárosi Cigány Kisebbségi Önkormányzat vezetőjével.

Én tudom, kik vannak a közel másfél éve tartó roma gyilkosságok mögött. Tisztában vagyok vele, hogy ezek súlyos szavak, de vállalom értük a felelősséget - nyilatkozta a Tiszaújvárosi Krónikának Kiss Károly, a Tiszaújvárosi Cigány Kisebbségi Önkormányzat vezetője.
Az interjút teljes terjedelmében közöljük:

- Itt sohasem lesz rend, azok, akik ebben érdekeltek, nem tűzték ki célul a megoldást. A pénzek egymás kezében landolnak. Az eddigi hat halálos áldozat közül ötnek semmi köze nem volt a korrupcióhoz, mindössze egyetlen ember temetésén derült ki, hogy kábítószer van a dolog mögött.

- Nem fél ezeket nyilvánosságra hozni?

- De igen! Engem is megfenyegettek már. Valamelyik este egy fekete Mercedes állt meg a házam előtt. Nem mentem ki a kapuba, magas kerítésem van. Kintről üvöltöztek, ha nem hagyom abba saját nyomozásaimat, akkor megnézhetem magam. Márpedig én felveszem a harcot mindenkivel.

- Miért nem a rendőröknek mondja ezeket? Százmilliót kaszálhatna, ha tényleg bizonyítani tud mindent.

- Már elmondtam. Kihallgattak a városi kapitányságon, remélem, elraktározzák és továbbadják az információimat.Azt is közöltem velük, csak akkor mondok neveket, ha személyi védelmet kapok, én és a családom is. Kizárólag az országos rendőrfőkapitánynak vagyok hajlandó elmondani mindent.

- Mégis, mi a háttér?

- Én is olvastam a nyomozók találgatásait. Nem kell messzire menni. Itt Borsodban kell keresni a romák között a vétkeseket. Amikor a nagycsécsi temetés volt, akkor én beszélgettem néhányukkal. Három, egyenként ötvenfős társaság tartja kezében a roma ügyeket. Vannak közöttük magyarok is, olyanok, akik az idegenlégióban szolgáltak. Az irányítás viszont Pestről jön, magas rangú egyenruhásoktól. Ez biztos.

- Nem tart attól, hogy ezt senki nem hiszi el? Holnap pedig a sörétes önt találja meg?

- De igen, viszont a lelkiismeretem tiszta.

- Azt mondta az imént, hogy egyetlen esetben korrupció is szerepet játszott.

- A tiszalöki megölt férfi Tiszavasváriban dolgozott. A gyógyszergyárban. Ott hozzá lehet jutni bizonyos drogok alapanyagaihoz is. Ebből már következtethet mindenki.

- Mi a helyzet Tiszaújvárosban?

- Itt szerencsére még béke van és remélem így is marad.Az önkormányzattól minden segítséget megkapunk, a helyi romák nyolcvan százaléka becsületesen dolgozik. A többiek nem, de nem is akarnak. Velük hamarosan elbeszélgetek majd.
Magyar Hírlap Online / Tiszaújvárosi Krónika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grizzly.blog.hu/api/trackback/id/tr206315843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása