HTML

grizzlybear

Friss topikok

  • vczxwibyugl: svpatelzhmgipbvzbpvlensfvvq, The Renegade Diet, ypqzeqhdg, Buy The Renegade Diet, fZHjrdmwn, http:... (2012.03.19. 08:33) Közgazdász szemmel
  • lna: lna (2010.12.09. 19:42) 2010. 12. 02.
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Gifts Aviation Claim said it would permit flights to effe... (2010.05.06. 11:34) Életrajzi vonatkozások
  • grizzlyke: szia főpilóta, igen igyekszem megszerezni azt a cikket, de még nem tették fel (2010.03.10. 09:46) Bayer Zsolt levele Vona Gábornak

Címkék

Ki a bunkó?????

2006.10.22. 13:47 grizzlyke

2006-10-22 10:52 HirTV

Meg akarták verni a Magyar Kaszkadőr Szövetség elnökét

A Magyar Kaszkadőr Szövetség elnökét akarták tegnap este megverni a Kossuth téren. Pintér Tamás épp vitorlás hajójának zászlóját vitte haza, amikor a Parlament előtt egy kocsiból négy férfi ugrott ki, és rövid szóváltás után megütötték a filmes szakmában csak Oroszlán becenéven ismert férfit. Pintér Tamás a Színház és Filmművészeti Egyetem docense. Több mint 400 filmben dolgozott, és az ország összes színházában megfordult már mint mozgástervező, akciórendező. Szerinte csak ennek köszönhető, hogy nem történt komolyabb baja. - Hoztam haza a hajózászlót. Itt jöttem a zebrán, és megállt egy vadonatúj BMW. Elkezdett dudálni és elkezdtek velem ordítozni, hogy mi ez te rohadt köcsög hajléktalan, ideszarsz a térre… És én nem értettem. Azonnal ütöttek, de persze elkaptam a fejem. Nem tudnak leütni, attól ügyesebb vagyok. És aztán én ütöttem le őket. Majd odaálltak mögém a téren lévők.

De hát ilyen nincsen. Ez nem létezik, hogy az ember nem sétálhat Magyarországon egy magyar zászlóval? – mesélte az esetet Pintér Tamás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grizzly.blog.hu/api/trackback/id/tr946318130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása