HTML

grizzlybear

Friss topikok

  • vczxwibyugl: svpatelzhmgipbvzbpvlensfvvq, The Renegade Diet, ypqzeqhdg, Buy The Renegade Diet, fZHjrdmwn, http:... (2012.03.19. 08:33) Közgazdász szemmel
  • lna: lna (2010.12.09. 19:42) 2010. 12. 02.
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Gifts Aviation Claim said it would permit flights to effe... (2010.05.06. 11:34) Életrajzi vonatkozások
  • grizzlyke: szia főpilóta, igen igyekszem megszerezni azt a cikket, de még nem tették fel (2010.03.10. 09:46) Bayer Zsolt levele Vona Gábornak

Címkék

Egy kis humor

2006.11.19. 12:45 grizzlyke

Gy. F. titkos naplója   2006.11.10 14:39

Hétfő. Ma kineveztem magam miniszterelnöknek. Lendületes vagyok, sármos, gazdag, dinamikus, okos, agyafúrt, profetikus, szerény és szép. Megnéztem magamat a tükörben, belül tiszta Orbán vagyok. Hiszitek? Higgyétek. Délután kormányt alakítok. Jelen van: 30 fotós, 5 tévé, 4 rádióállomás, + 20 mikrofon. (- a naplót P. tette közzé Társalgónkban.)

Kedd. Van kormányom, de nem mutatom meg nektek. Annyit elárulok, hogy aki nem pécsi, törekvő milliárdos. Megvan a költségvetés is, az sem tartozik még rátok. Hogyne, hogy a radikális, hazudós, fasiszta Fidesz-ellenzék belekössön. Klárika már látta, azt mondta, a Piroska sem "csinált" volna jobbat. Este elmentem görkorcsolyázni a West Endbe. Jelen volt: 30 fotós, 20 riporter és 400 fő szervezett spontán tömeg, akik éljeneztek, amikor gólyalábaztam.

Szerda. Ma aláírom a Terror Házánál a tiltakozást, csókolózom az öregecskedő asszonyokkal, majd rögtönözve fagyizok. Jelen van 40 fotós és az utca kirendelt népe, maguktól kérik rám Isten áldását. Nagy vagyok!

Csütörtök. Ma tárgyalok az igazságügyi miniszteremmel. Betiltatom a Fideszt, rendeletileg lecsukatok minden jobbos pártvezért, és magamhoz kéretem Varga Imre szobrászművészt, hogy vegyen rólam méretet. Jelen van: minden rádió, összes tévé, plusz a szóvivőim.

Péntek. Ma kihirdetem, hogy aki szegény, nyugodtan lopjon a gazdagoktól, fossza ki őket. Rendeletileg rabolhatnak. Engem nem érint. A rezidencia biztos, Klárika és a gyerekek biztonságban, útlevél készenlétben. Délután frizbiztem Kulcsár Attilával, régi ismeretség a miénk. Jelen van: 20 fotós, 15 sportriporter és a posztos rendőrök.

Szombat. Tegnap bejelentettem, hogy ma futva jövök a hivatalomba. Gépkocsikonvoj kísért, kamerákkal, sok fénykép készült. Leállították a forgalmat is, Budán és Pesten egész nap dugó volt miattam. És? Én vagyok a miniszterelnök. Ma megjelentem a Népszabadságban, a Magyar Hírlapban, a Best és a Story magazinokban, a Heti Válaszban és a Blikkben. A Népszava folytatásos interjút közöl velem, a Nap-keltében bérletem van, a kereskedelmi csatornák lesik a szavaimat, szemüvegem divatot teremt. A mi Gyurcsányink címmel Pápán folytatólagos vetítés megy az életemről. Jelen van: nevezett lapok fotósai és udvari riportereim.

Vasárnap. Kormányülést tartok. Csak én beszélek, osztom az észt, nagyon is. Nemcsak miniszterelnök, de a kormány és az állam is én vagyok.

Hétfő. Rendeletileg megszüntettem az alkotmányt és az Országgyűlést. Minek? Ahhoz, hogy kormányozzak, nem kellenek a demokratikus sallangok, jelképek, szimbólumok. Zseniális ötletem van: aki nem MSZP-tag a munkahelyén, ki lesz rúgva, beleértve az MNB elnökét és a köztársasági elnököt. Lesz itt üres állás dögivel.

Kedd. Ma átoperáltattam a jobb kezemet a bal oldalamra. Ezt kötelezővé teszem. Büszke baloldalt büszke szociális érzékenységgel. Mutattam a két bal kezemet a Hiller Pistinek, azt mondja, hogy neki már a lába is az, születése óta. Ma felléptem egy lovári-beás vetélkedőn. Cigánybotolót táncoltam. A közönség tombolt. Ahogy máshoz, ehhez is tökéletesen értek. Jelen van: az összes tévéállomás, egyenesben.

Szerda. Tanácsokat adtam Tony Blairnek, megfejtem egy tehenet, megnyírtam egy birkát, és varrtam Klárikának egy kendermintás kosztümöt. Az egész akarat kérdése. Nézegettem az üveg alatt a Szent Koronát. Mi lenne, ha megkoronáznám magamat, mint hajdan Napóleon? Később Bálint fiam követne a trónon?

Csütörtök. Ma megjelent nálam két pasas, közrefogtak és betuszkoltak egy fehér autóba. Éljenzés kísérte utamat. Zseni vagyok, szeret a nép. 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grizzly.blog.hu/api/trackback/id/tr126317777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása