HTML

grizzlybear

Friss topikok

  • vczxwibyugl: svpatelzhmgipbvzbpvlensfvvq, The Renegade Diet, ypqzeqhdg, Buy The Renegade Diet, fZHjrdmwn, http:... (2012.03.19. 08:33) Közgazdász szemmel
  • lna: lna (2010.12.09. 19:42) 2010. 12. 02.
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Gifts Aviation Claim said it would permit flights to effe... (2010.05.06. 11:34) Életrajzi vonatkozások
  • grizzlyke: szia főpilóta, igen igyekszem megszerezni azt a cikket, de még nem tették fel (2010.03.10. 09:46) Bayer Zsolt levele Vona Gábornak

Címkék

Rendőrverő forradalmár

2006.11.05. 21:49 grizzlyke

Előkerült és segítséget kér a "90 ezer forintos" forradalmár   2006-11-05. 21:25:45

"A rendőrverő huligán"

Tisztelt Szerkesztőség!

Barátom hívta fel a figyelmemet arra, hogy gyűjtést szándékoznak indítani a rám első fokon kiszabott szabálysértési bírság megfizetésére (90 ezer forint). Nagyon hálásan köszönöm, de abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy magam is meg tudom fizetni. Viszont talán érdemes lenne szervezni egy általános gyűjtést azoknak, akik a jövőben kerülnek ilyen helyzetbe (Ne adja Isten!).

Perújításra készülök, ugyanis a gyorsított bírósági eljárás lényegéből következően nem hogy tanúkat nem értesíthettem, akik látták, hogy nem követtem el szabálysértést (garázdaság miatt büntettek meg), hanem még a kirendelt ügyvéddel is a tárgyalás előtt 10 perccel találkozhattam, és persze ő sem tudott felkészülni. Ezért kérem Önöket, hogy jelentessenek meg egy felhívást, hogy jelentkezzen nálam minden lehetséges tanú, aki látta, hogy október 26-án a Vértanúk terén mit csináltam, és mit nem. Az első sorban álltam és lengettem egy magyar zászlót, majd rohamrendőrök letepertek. Nem nehéz emlékezni rám, mert én voltam az elől állók közül az egyetlen, akinél zászló volt. Az ítélet indoklásában az szerepelt, hogy közel mentem a rendőri sorfalhoz, szidalmaztam őket, és egy műanyag zászlórúddal feléjük szurkálva fenyegettem őket, noha ilyet én nem tettem.

Csatolok egy képet is magamról, amelyet korábban készítettek rólam, nagyjából így néztem ki, csak világosbarna dzsekit hordtam.

Tanúk jelentkezését a szerk@kuruc.info -ra várjuk. 

Tisztelettel és köszönettel:

Dr. K. D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grizzly.blog.hu/api/trackback/id/tr706317940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása